TECHmED

TECHmED / Google ranking faktory 2011 / Domain Level Brand Metrics

Domain Level Brand Metrics

autor - Peter Blahút

Peter Blahút 13/06/2012
techmed@techmed.sk



Doména a názov značky

branding building

Ranking faktory, ktoré sa spájajú s názvom domény/značky. Ide hlavne o kvantitu výskytu názvu vašej domény/značky na iných weboch. Jednoducho keď je vysoká frekvencia hľadania a výskytu vašej značky/domény tak Google jej priradí dôležitosť. V tomto prípade sa korelácia nerobila, pretože dáta by neboli objektívne.

Domain Level Brand Metrics - survey data
Doména a názov značky - prieskum

  1. Search volume for the brand/domain

    Počet hľadaní konkrétnej domény/značky.

    Search volume for the brand/domain
  2. Quantity of mentions of the brand/domain on news sites

    Kvantita výskytu názvu značky/domény na spravodajských weboch.

    Quantity of mentions of the brand
  3. Quantity of mentios of the brand/domain on social sites

    Kvantita výskytu názvu značky/domény na sociálny sieťach.

    Quantity of mentios of the brand/domain
  4. Volume of toolbar/browser usage data for the domain

    Objem používaných dát toolbaru/prehliadača pre danú doménu.

    Volume of toolbar/browser usage data
  5. Citations for the domain in Wikipedia

    Počet citácií domény, ktoré sa nachádzajú na Wikipédií

    Citations for the domain in Wikipedia
  6. Business is registered with Google Place

    Biznis, ktorý je spájaný s vašou doménou je registrovaný službou Google place

    Business is registered with Google Place
  7. Website has an official Facebook page

    Stránka má vytvorený oficiálny profil na Facebooku.

    Website has an official Facebook page
  8. Website has an official Twittere page

    Stránka má vytvorený oficiálny profil na Twittery

    Website has an official Twittere page
  9. Website has an official Linkedin page

    Stránka má oficiálny profil na Linkedin.

    Website has an official Linkedin page
  10. Website is listed frequently on Linkedin profiles as an employer

    Stránka sa často vyskytuje na Linkedin v profiloch ľudí ako zamestnávateľ.

    Website is listed frequently on Linkedin profiles
  11. Website has a tax paying bussiness associated with it

    Vaša stránka platí daň v súvislosti s činnosťou, ktorú robí (stránky budú asi v USA evidované v nejakom daňovom katalógu podľa oblasti v ktorej pôsobia)

    Website has a tax paying bussiness associated with it

Doména a názov značky - rady

Pre brand(značku vašej firmy) je dôležité aby sa meno vašej firmy/domény dostalo do povedomia ľudí. Preto si vytvorte profil stránky na Facebooku, Twittery, Linkedin a snažte sa používať API z týchto sociálnych sietí napr. Like Box od Facebooku

Určite si vytvorte profil stránky aj na Google+ a zaregistrujte sa v Google Places - veľmi efektívna služba v prípade, že máte miestny obchod, reštauráciu, kaderníctvo, lekáreň... Ide priamo o produkty Google a tým vás Google môže "lepšie" spoznať a zvýší vám relevantnosť v SERPe.

Vaším jedinečným obsahom a službami musíte dosiahnúť, aby ľudia spontánne odkazovali na váš web cez blogy, facebook... a tým si vybudujete brand a ľudia si budú meno vašej domény spájať s určitou službou, alebo produktom bez ohľadu na meno domény napr. BMW - autá, ESET - PC bezpečnosť, presbium - ponuky práce :-)



comments powered by Disqus