TECHmED
TECHmED / Google ranking faktory 2011 / Domain Level Brand Metrics |
Peter Blahút
|
Peter Blahút techmed@techmed.sk |
Ranking faktory, ktoré sa spájajú s názvom domény/značky. Ide hlavne o kvantitu výskytu názvu vašej domény/značky na iných weboch. Jednoducho keď je vysoká frekvencia hľadania a výskytu vašej značky/domény tak Google jej priradí dôležitosť. V tomto prípade sa korelácia nerobila, pretože dáta by neboli objektívne.
Počet hľadaní konkrétnej domény/značky.
Kvantita výskytu názvu značky/domény na spravodajských weboch.
Kvantita výskytu názvu značky/domény na sociálny sieťach.
Objem používaných dát toolbaru/prehliadača pre danú doménu.
Počet citácií domény, ktoré sa nachádzajú na Wikipédií
Biznis, ktorý je spájaný s vašou doménou je registrovaný službou Google place
Stránka má vytvorený oficiálny profil na Facebooku.
Stránka má vytvorený oficiálny profil na Twittery
Stránka má oficiálny profil na Linkedin.
Stránka sa často vyskytuje na Linkedin v profiloch ľudí ako zamestnávateľ.
Vaša stránka platí daň v súvislosti s činnosťou, ktorú robí (stránky budú asi v USA evidované v nejakom daňovom katalógu podľa oblasti v ktorej pôsobia)
Pre brand(značku vašej firmy) je dôležité aby sa meno vašej firmy/domény dostalo do povedomia ľudí.
Preto si vytvorte profil stránky na
Facebooku, Twittery,
Linkedin a snažte sa používať API z týchto sociálnych sietí napr.
Like Box od Facebooku
Určite si vytvorte profil stránky aj na Google+ a zaregistrujte sa v
Google Places - veľmi efektívna služba v prípade, že máte miestny obchod, reštauráciu, kaderníctvo, lekáreň...
Ide priamo o produkty Google a tým vás Google môže "lepšie" spoznať a zvýší vám relevantnosť v SERPe.
Vaším jedinečným obsahom a službami musíte dosiahnúť, aby ľudia spontánne odkazovali na váš web cez blogy, facebook... a tým si vybudujete brand a ľudia si budú
meno vašej domény spájať s určitou službou, alebo produktom bez ohľadu na meno domény napr. BMW - autá, ESET - PC bezpečnosť, presbium - ponuky práce :-)
|
Peter Blahút techmed@techmed.sk |
Tweet |