TECHmED
TECHmED / Google ranking faktory 2011 / Domain Level Keyword Agnostic Features |
Peter Blahút
|
Peter Blahút techmed@techmed.sk |
Tieto ranking faktory sa spájajú s názvom domény, ale nespájajú sa s odkazmi na doménu a ani s kľúčovými slovami v názve domény. Zameriavajú sa na počet a druh znakov v názve domény, kvantitu error stránok na doméne, jedinečný obsah. Tri znaky majú negatívnu koreláciu.
Počet pomĺčiek (-) v názve domény
Čísla v názve domény
Dlžka domény - čím dlhšia tým horšie
Jedinečný obsah stránok na celej doméne
Ako často sú stránky domény aktualizované, resp. ako často pribúdajú nové napr. články blogu...
Bounce rate - miera opustenia vašej domény po tom, ako vás navštívil návštevník cez SERP a vrátil sa späť na SERP.
Celková miera preklikov zo SERPu na doménu
Kvantita error stránok domény indexovaná robotom
Vek domény - ako dlho je indexovaná Googlom
Celková priemerná odpoveď stránok vašej domény na prekliky merané googlebotom.
Celková priemerná rýchlost načítania stránonk domény meraná pomocou prenesených dát.
Počet stránok 404 na vašej doméne - ide o stránky na ktoré máte odkaz, ale neexistujú.
Kvalita - autorita stránok, ktoré sú registrované na tom istom C-bloku IP adresy ako vaša doména
Prítomnosť pomĺčiek v názve domény
Počet čísiel v názve domény
Dlžka casu expirácie názvu domény
Celkové hľadanie vašej značky/domény
Kvantita prezentovania mena vašej značky/domény na iných - nových stránkach
Kvantita prezentovania vašej značky/domény na sociálnych sieťach
Objem získaných dát pomocout google toolbaru
Citácie mena vašej domény na Wikipédií
Vaša doména a biznis s ňou spojený je registrovaný v Google places
Vaša stránka má oficiálnu facebook stránku
Vaša stránka má oficiálnu Twitter stránku
Vaša stránka má oficiálnu Linkedin stránku
Vaša stránka je často uvádzaná v profiloch ľudí na Linkedin ako zamestnávateľ
Vaša stránka platí daň v súvislosti s činnosťou, ktorú robí (stránky budú asi v USA evidované v nejakom daňovom katalógu podľa oblasti v ktorej pôsobia)
Tvorte stránky s jedinečným obsahom a aktualizujte ho. V žiadnom prípade neumiestňujte na vaše stránky skopírovaný text z iných stránok.
Vytvorte profil stránky na
Facebooku, Twittery,
Linkedin a snažte sa používať API z týchto sociálnych sietí napr.
Like Box od Facebooku
Určite si vytvorte profil stránky aj na Google+ a zaregistrujte sa v
Google Places - veľmi efektívna služba v prípade, že máte miestny obchod, reštauráciu, kaderníctvo, lekáreň...
Ide priamo o produkty Google a tým vás Google môže "lepšie" spoznať a zvýší vám relevantnosť v SERPe.
V názve domény nepoúžívajte čísla, pomĺčky a vyhnite sa zbytočné dlhým názvom. Ak máte kvalitný obsah a služby na stránke ľudia si vás zapämatajú bez ohľadu na názov domény.
|
Peter Blahút techmed@techmed.sk |
Tweet |